Κυριακή 24 Ιουλίου 2016

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα του Υποδιοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Γιάννη Δούκα


  Αθήνα, 22 Ιουνίου 2016
Πριν από ένα περίπου χρόνο τοποθετήθηκα Υποδιοικητής του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και πριν λίγες ημέρες υπέβαλα την παραίτησή μου. Τόσο οι λόγοι όσο και ο χρόνος επιλογής εμπεριέχονται στην επιστολή της παραίτησης, η οποία έχει δημοσιοποιηθεί.

Χαίρομαι που για μικρό έστω χρονικό διάστημα ήμουν κι εγώ ένα μέρος της Διοίκησης του μεγαλύτερου ασφαλιστικού οργανισμού της χώρας που τόσο έχει επικριθεί αλλά τόσα πολλά έχει προσφέρει στην ελληνική κοινωνία στην 80χρονη ιστορία του.

Στο χρόνο που πέρασε είχα την ευκαιρία να γνωριστώ και να συνεργαστώ με πολλούς από εσάς.

Χαίρομαι που στο χρόνο αυτό έβαλα ένα πετραδάκι και καταφέραμε μαζί να προχωρήσουμε κάποια λίγα έστω θέματα και κάποιες αλλαγές που θα αποβούν προς όφελος των ασφαλισμένων και των εργαζομένων στο Ίδρυμα.

Βασικός μου γνώμονας στη λειτουργία και στον τρόπο άσκησης διοίκησης ήταν ο σεβασμός στην υπηρεσιακή άποψη, ο σεβασμός στη διαφορετική άποψη και το καλώς εννοούμενο συμφέρον του Ιδρύματος, των ασφαλισμένων και των εργαζομένων στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ

Τα αν και κατά πόσο το έκανα πράξη επαφίεται στη δική σας κρίση.

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την άμεση ή έμμεση συνεργασία μας.

Θεωρώ υποχρέωσή μου να αναφερθώ στην άψογη κατ' εμέ συνεργασία που είχα με τους εργαζόμενους στους τομείς όπου είχα την ευθύνη όπως και στην άριστη επαγγελματική υπευθυνότητα που έδειξαν όλοι όσοι συνεργάστηκαν για τη διερεύνηση της καταγγελίας για παραβατική συμπεριφορά και χορήγηση πλαστών αναπηρικών συντάξεων. Δεν είναι σύνηθες φαινόμενο μία τέτοια έρευνα που κράτησε μήνες να μη διαρρεύσει σε κανένα μέσο μαζικής ενημέρωσης.

Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω την Προϊσταμένη του γραφείου μου, η οποία όλο αυτό το διάστημα υπήρξε μια πολύτιμη φίλη, σύμβουλος και συνεργάτης.

Φεύγοντας, εκφράζω τη βεβαιότητα ότι κάπου θα ξαναβρεθούμε.




Γιάννης Δούκας   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου